Malabar Coconut Shrimp - Crevettes à la noix de coco du Malabar





First I want to thank everyone who visits my blog, leaves comments and sends emails, I really appreciate it. Blogging takes a lot of time and this encourages me to continue talking about great recipes. This one is a keeper and a frequent one in my kitchen. When I attended the Kraft My Way Event, at Kraft Canada in Toronto, this was the entrée that I loved the most. I recreated it last night, and both my son Mathieu and I loved it. I served this Malabar Coconut Shrimp dish with a Mango Salsa. 


J'aimerais dire merci à tous ceux qui visitent mon blog, qui me laissent des commentaires et qui m'envoie des courriels.  Cela m'encourage à continuer à partager de bonnes recettes avec vous.  Celle ci est très bonne et je vais la refaire.  Lorsque j'ai visité Kraft Canada, à Toronto, ce fut le repas que j'ai le plus aimé.  Je viens de refaire cette recette dans ma cuisine et mon fils Mathieu et moi-même avons bien aimé.  Je l'ai servi avec une salsa de mangues.



Recipe Source:  Malabar Coconut Shrimp